Sider

1. apr. 2013

Jeg er her endnu...

.. Jeg er bare blevet ramt af helligdage. Måske var det naivt af mig at tro, at butikkerne ville sørge for at have varer nok til alle helligdagene. Så jeg må handle i morgen, når der (forhåbentligt!) er kommet varer hjem.
Heldigvis har vi ikke fået spist det hele i ugen der gik, så vi snupper andelårene i aften. Og selvom jeg ikke kan købe tingene, har jeg da alligevel stykket en madplan sammen.

Foreløbigt ser den sådan ud:

  • Mandag: Andelår med kartofler
  • Tirsdag: Hel kylling med kartofler og tomatsalat
  • Onsdag: Frikadeller med rugbrød
  • Torsdag: Kylling i karry med ris
  • Fredag: Rester fra torsdag
  • Lørdag: Fyldte squash med kartofler
  • Søndag: Kylling i fad med ris


Indkøb:
Tomat
Feta
Basilikum
Æg
Hk. svinekød
Squash
Hk. Tomat
Tomatpure
Madlavningsfløde
Champignon
Ketchup
Mayonnaise
Rapsolie
Mælk
Muesli

Det eneste jeg fik med hjem i dag var hakkekød og muesli. Jeg gav op, da jeg kom til en fuldstændig tom mælkekøler. Så der gik lidt Rasmus Modsat i den, og så gad jeg bare slet ikke, NÅ! :D

Så ugens beløb kommer op i morgen!

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar