Sider

7. apr. 2013

Madplan uge 15

I den kommende uge er vi ikke særlig meget hjemme. I hvert fald ikke på samme tid. Først skal jeg et par dage til Svendborg, og så skal Anders til Esbjerg. Derfor var der heller ikke så meget der skulle købes ind til ugens madplan, men det gav jo så en glimrende mulighed for at købe ekstra ind af de gode tilbud Netto havde i denne uge - Og denne gang havde de alle tingene ;)
Af gode tilbud kan bl.a. nævnes medister, tykstegsbøffer og fiskefars. Alle tre lækre ting som er dejlige at have i fryseren.

Madplanen kommer her:

  • Mandag: Hjemmelavede forårsruller
  • Tirsdag: Stegt torskerogn på rugbrød
  • Onsdag: Take-out (Man er vel doven :P )
  • Torsdag: Svensk pølseret
  • Fredag: Fiskefrikadeller med kartoffelbåde
  • Lørdag: Tykstegsbøffer med krydderkartofler og tomatsalat
  • Søndag: Medister med kartofler


Indkøb:
Tomat
Mozerella
Kartofler
Torskerogn
Medister x2
Tykstegsbøffer x4
Fiskefars x3
Svensk pølseret x2
Madlavningsfløde
Mælk
Muesli

Vi er gået hen og er blevet ny-forelskede i tomatsalat. Jeg havde fuldstændig glemt hvor godt det er, men med forårsfornemmelser i luften er det jo en ikke mindre end fantastisk salat! Jeg har på fornemmelsen at det bliver en hyppig genganger henover sommeren :)
I dag handlede jeg for 200,70 kroner, hvilket jeg synes er ganske fint med tanke på alt det kød jeg fik med hjem.

Desuden er jeg også en lille smule forelsket i Bilka. Vi havde købt et tv over bilka.dk, men ville så gerne returnere det igen. Vi ringer til deres kundeservice, for at høre om vi bare kan aflevere det i butikken i dag, hvilket vi får at vide at vi godt kan.
Så vi læsser kassen i bilen, og kører i Bilka. Da vi kommer derud, tænker vi, at vi hellere må tjekke med kundeservice, at vi kan aflevere det der, inden vi slæber det ind.
Den søde medarbejder siger, at det kan vi godt, men da vores betaling endnu ikke er registreret, kan hun forståeligt nok ikke udbetale penge til os.
Men fordi hun havde det skidt med, at vi havde haft det besvær med at slæbe tv'et derud, fandt hun lige fire store bøffer og en flaske rødvin til os som et plaster på såret. Dem vil vi dele med mine forældre i aften.
Thumbs up til Bilka for kundeservice i verdensklasse, vi kører gerne forgæves en anden gang! ;)

Jeg får top-travlt de næste 14 dage, så jeg vil ikke fastlægge mig på en "ugens opskrift". Men sidder du og mangler opskriften på noget specielt, så sig til!

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar