Sider

5. maj 2013

Madplan uge 19

I den kommende uge får jeg gæster hele to gange. Jeg kan godt lide at have gæster. Selvom jeg sommetider går en lille-bitte smule i selvsving, og pisker rundt 3 dage før og gør rent og dækker bord. Det gider jeg ikke denne gang. Tror jeg :D
Men god mad, det skal de sgu have! Heldigvis synes begge hold som regel at min mad smager godt, så jeg håber at kunne holde dén kørende.
I går var vi til fødselsdag ved Anders' søsters kæreste, hvor de havde købt alt for meget mad. Så der faldt lige lidt rester af til de fattige studerende ;)

Madplanen ser sådan ud:

  • Mandag: Rest fra fødselsdag
  • Tirsdag: Tortillas
  • Onsdag: Pasta med chorizo-sauce
  • Torsdag: Rester fra tirsdag
  • Fredag: Frikadeller med kold kartoffelsalat
  • Lørdag: Rejespyd med salat
  • Søndag: Rugbrødsmadder


Indkøb:
Squash
Agurk
Tomater
Salatmix
Creme fraiche
Chorizo
Rejespyd
Pasta
Flutes
Tortillas x4 
Salsa x3
Tacokrydderi
Mælk

I denne uge brugte jeg 176,15 kroner. Det er jeg ganske tilfreds med, med tanke på alle de gæster jeg også skal brødføde. Tirsdag kommer søs, hendes kæreste og Anders og spiser, og onsdag bliver lejligheden invaderet af 5 dejlige damer fra studiet. Jeg glæder mig!
Desuden er mit overskud kommet tilbage sammen med foråret. Jeg ELSKER foråret! <3

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar