Sider

10. mar. 2013

Madplan uge 11

Så gik uge 10 på hæld, og med det blev det tid til endnu en omgang planlægning og indkøb. I kan nok forestille jer at jeg blev glad da jeg gennemgik tilbudsaviserne og opdagede, at der i den kommende uge er rugbrødsblandinger til den nette sum af 10 kr. i Rema1000. Det er ikke til at stå for! :) Men vi kan jo ikke kun leve af rugbrød (det bliver i hvert fald kedeligt), så der røg da også lidt andre ting på listen.

Den kommer her:


  • Mandag: Kyllingebryst med kartoffelbåde og hvidløgsbønner
  • Tirsdag: Pitabrød
  • Onsdag: Sushi
  • Torsdag: Pasta med kødsauce
  • Fredag: Til fødselsdag
  • Lørdag: Pizza
  • Søndag: Rugbrødsmadder


Indkøb:
Rugbrødsblandinger
Salat
Tun
Æg
Hakket tomat
Gær
Mel
Leverpostej
Creme fraiche
Appelsiner
Muesli
Mælk
Grødris

Sushi'en får en plads igen, da min skønne søster kommer til hygge, og Anders ikke er hjemme.
I denne uge har jeg handlet madvarer for 200,35 kr. Selvom jeg er gået over mit budget på 200 kr, synes jeg at det er okay når man har in mente at det er inklusive 6 rugbrødsblandinger. 


Nogle af jer har sandsynligvis bemærket at der ikke har været en opskrift i den forgangne uge. Der vil nok heller ikke komme én i den kommende uge, for mit overskud er simpelthen i bund for tiden. Så hellere fokusere på at få madplanen ud :)

Hav en dejlig søndag!

- Mia.



2 kommentarer:

  1. Hvilken slags fisk bruger du til sushi, siden du kan gøre det så billigt????

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg køber sådan nogle pakker til 20-25 kr. når de er til at få fat på. Der er både crabstick, rejer og laks i. Og så har jeg købt en større pakke crabstick i Metro for omkring 30 kr.
      Desuden bruger jeg også grøntsager og kogt kylling når jeg laver sushi. Det er lækkert!
      Og så bruger jeg grødris i stedet for de dyre sushiris. :)

      Slet