Sider

25. dec. 2012

At leve godt...

Selvom man er på SU og gerne vil spare penge på madbudgettet, betyder det ikke at man ikke en gang imellem skal have en god bøf. Slet ikke når man kan gøre det for meget få kroner.

I aften fik Anders og jeg gode tykstegsbøffer, kartoffelbåde, rødvinssauce og rødbedesalat. Alt i alt har hele måltidet kostet omkring 40 kroner.


Rødbedesalaten var en rest fra i går, som jeg fik med hjem af min mor. Desuden fik jeg lidt gåsefedt og gåsefond med hjem, som jeg har brugt i rødvinssaucen. Rødvinen var noget billigt sprøjt vi har haft i årevis, men den egnede sig fint til sauce. Den kunne sagtens have været undværet, en gåsesauce skal man heller ikke kimse ad! Bøfferne købte jeg til 12 kroner stykket.

Formålet med dette indlæg er egentligt bare at sige, at det at leve billigt ikke nødvendigvis betyder at leve kedeligt :)

Ønskes en opskrift på noget, så sig til.

- Mia:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar