Sider

29. dec. 2012

Madplan uge 1

Lige om lidt starter 2013, og vi har valgt at sparke året i gang med en "Tøm fryseren"-uge. Derfor var der ikke meget der skulle købes ind til planen, men alligevel har vi brugt flere penge end vi plejer. Vi valgte at udnytte et godt tilbud, og købe 6 kg. hakket oksekød, og så skulle jeg også købe ind til min fødselsdag. Desuden var der sushi-topping på tilbud, så det måtte jeg jo også lige fylde lageret op af :)

Nu har vi så også oksekød til et par dage ;)


Her er næste uges madplan. Jeg har sat stjerner ud for alt det vi har i fryseren:


  • Mandag: Nytårsaften J
  • Tirsdag: Kyllingedeller* med grønlangkål* og rugbrød*
  • Onsdag: Forårsruller* (Fyldet er i fryseren)
  • Torsdag: Sushi
  • Fredag: Wok* med kylling*
  • Lørdag: Fødselsdagsmad – Mia har gæster
  • Søndag: Kylling* med bacon* og græskarmos*


Indkøb:
Rispapir
Müesli
Mælk
Madlavningsfløde
Hvedemel
Hk. Svinekød
Gær
Sødmælk
Æg
Flormelis
Partypølser
Sushifyld
Fiskefrikadeller (De var billige)
Oksekød


Vi har i alt handlet for 530 kr. i denne uge. For det har vi bl.a. fået 6 kg. hakket oksekød 6-8%, 5 pakker sushitopping og alt hvad jeg skal bruge for at lave mad i børnefødselsdagsstil til 9 piger+1 sulten Anders. Så selvom beløbet er højere end det plejer, har vi fået rigtig meget mad for pengene :)

Godt nytår!

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar