Sider

10. feb. 2013

Madplan uge 7

Så blev det søndag, og endnu engang tid til ugens indkøb. På torsdag er der Valentines Day, som vi egentligt ikke plejer at gøre noget ud af. Men jeg synes at vi trænger til lidt kvalitetstid sammen, så jeg besluttede at vi skal have lækker mad og holde tv- og computerfri aften. Måske åbner vi endda en flaske rødvin? Det vil klæde os! :D

Her er ugens plan:


  • Mandag: Hakkebøffer med kartofler og bløde løg
  • Tirsdag: Græskarsuppe
  • Onsdag: Kylling i fad med ris
  • Torsdag: Tykstegsbøffer med kartofler og hvidløgsbønner <3
  • Fredag: Rester fra onsdag
  • Lørdag: Kyllingefrikadeller med frisk pasta og pesto
  • Søndag: Rugbrødsmadder


Indkøb:
Grønne bønner
Kartofler
Frisk pasta
Champignon
Pesto
Gær
Bøffer
Hvidløg
Mælk
Müesli
Honning
Ris
Hakket kylling



I denne uge kom jeg af med 184,50 kroner for mad.
Ugens opskrift må blive kylling i fad med ris. Netop som jeg skriver det kommer jeg i tanke om at jeg glemte madlavningsfløden da jeg handlede - Damnit! Så jeg kommer nok til at snige mig op på omkring 190 kroner når jeg har købt det, men det synes jeg også er i orden. Det er jo stadig under de 200 kroner ;)

- Mia.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar