Sider

10. feb. 2013

Ugens Opskrift - Kyllingefarsbrød

Nå ja.. Bedre sent end aldrig, ikke? :)

I søndags lovede jeg jo at denne uges opskrift ville være kyllingefarsbrødet. Jeg har skam også taget billederne, jeg har bare ikke lige fået det lagt op. Men det kommer så her:

Jeg brugte:
1 pk. hakket kylling
1 revet løg
1 æg
1 spsk. mel
1 pk. salatost i tern
salt og peber
lidt oregano

Så lidt skulle der til

Alt, undtaget feta røg op i en skål

Efter en god tur med håndmikseren kom fetaen også ned i

Så lige en lille tur mere med mikseren

Og så skulle det bare formes i et fad, og drysses med lidt rasp og lidt krydderi

Efter en times tid i ovnen ved 180 grader var der mad. Mmmh!

Vi fik kartoffelbåde til farsbrødet, og det smagte rigtig godt. Resterne kan snildt bruges som pålæg til madpakken dagen efter.

Madplanen følger senere i dag. Jeg er på vej ud at handle om lidt. :)

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar