Sider

24. feb. 2013

Madplan uge 9

Nu nåede ugen sin sidste dag, og med den var det tid til endnu en indkøbstur. I dag havde jeg Anders med, og det var faktisk hyggeligt. Der er ikke noget, der kan lokke en mand som en tur i Biltema :D
I går spiste vi ude, og i dag skal vi hjem til mine forældre, så retterne fra weekenden overgår til næste uge.

Her kommer ugens madplan:

  • Mandag: Hel kylling med kartofler og broccoli
  • Tirsdag: Kylling/kartoffelpizza
  • Onsdag: Pastaret (Mia alene)
  • Torsdag: Champignon/kyllingesuppe med lime
  • Fredag: Fiskefrikadeller med kartofler og gulerodssalat (Mia alene)
  • Lørdag: Kyllingboller i karry med ris
  • Søndag: Pasta med kødsauce


Indkøb:
Gær
Oregano
Hele kyllinger
Fiskefrikadeller
Kartofler
Broccoli
Champignon
Lime
Forårsløg
Gulerødder
Mælk
Müesli

Kyllingerne var vi i Bilka efter, da de kun kostede 20 kr. stykket. Og når man ynder at lave en madplan med base i sådan et kræ, er det jo ikke så tosset at have i fryseren. Resten købte vi i den lokale Rema1000. Alt i alt inkl. 4 hele kyllinger har jeg i dag brugt 170 kroner - hvoraf det jo kun er 110 kroner, der bliver spist for i ugen. Det må være min egen personlige rekord!
Ugens opskrift bliver champignon/kyllingesuppe med lime. Det er godt nok ikke min egen, men én jeg har fundet på Netto's hjemmeside. Men derfor kan jeg jo godt dele den med jer :)

Anders tog lidt billeder af mig imens vi handlede:

Man skal finde de bedste..

Og indkøbssedlen er et must!

Hav en god uge derude - jeg tror jeg starter min med en fridag ;)

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar