Sider

2. nov. 2012

Madplan uge 43

Nedenstående er den første madplan jeg lavede. Her er prisen en anelse misvisende, da jeg havde både osso buco og roastbeef i fryseren. Desuden lavede jeg den først mandag aften, så der mangler også en dag. Men I får den med alligevel :)


  • Tirsdag: Kyllingemedister med kartoffelbåde og grønne bønner
  • Onssdag: Osso Buco
  • Torsdag: Andelår med rodfrugter
  • Fredag: Ingenting (Anders var alene, så han endte med chips til aftensmad :D )
  • Lørdag: Wok
  • Søndag: Roastbeef med rodfrugter


Indkøbsliste:

Kyllingemedister
Andelår
Bacontern
Kyllingebryst/kød til wok
Porrer
Hvidkål
Rodfrugter
Champignon
Nudler
Mælk
Gær
Cremefine
Æg
3 liter mælk

Her havde vi aftensmad til hele ugen for 186 kroner. Jeg var meget tilfreds med første forsøg!

Ønsker du opskrifter på noget af det jeg laver, kan du bare sende mig en mail :)

- Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar