Sider

2. nov. 2012

Madplan uge 44

I denne uge skred den oprindelige madplan lidt, men det gør jo egentligt bare at beløbet jeg har brugt på denne uges retter er det lavere. Jeg skriver dog hele beløbet på, da jeg kommer til at bruge de overskydende ingredienser i næste uges plan.


  • Mandag: Rester fra søndag
  • Tirsdag: Hel ovnstegt kylling med bagt hokaido græskar
  • Onsdag: Spiste hos mine forældre
  • Torsdag: Tortillas med oksekød
  • Fredag: Karrysuppe med kylling og hvidkåls-"nudler"
  • Lørdag: Mousakka med squash
  • Søndag: Kylling i karry med ris


Indkøbsliste:

Hel fersk kylling
Oksefars
Tortillas
Kartofler
Squash
Müesli
Mælk
Hokaido-græskar

Da vi havde spist os mætte i kylling tirsdag pillede jeg resten af kødet af og lagde det til side. Hele skroget kogte jeg fond på, sammen med lidt grøntsager og krydderier. Begge dele brugte jeg til karrysuppen i dag, og den smagte fantastisk!

Ugens indkøb løb op i 156 kroner. Og det var inklusive morgenmad!

- Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar